close

*Do you know where you're going to ? 
Do you like the things that life is showing you ? 
Where are you going to ? Do you know ? 

Do you get what you're hoping for ? 
When you look behind you 
There's no open door 
What are you hoping for ? Do you know ? 

Once we were standing still in time 
Chasing the fantasies that filled our minds 
And you knew how I loved you 
But my spirit was free laughing at the questions that you once asked of me(*) 

Now looking back at all we planned 
We let so many dreams just slip through our hands 
Why must we wait so long before we see ? 
How sad the answers to those questions can be(*)


你可知何去何從? 
人生向你展現的,你喜歡嗎? 
你將去向何處,你知道嗎? 

你得到你想要的了嗎? 
當你回頭去看 
沒有一扇敞開的門 
你希望得到什麼,你知道嗎? 

曾經,我們停滯在時間裡 
追尋著盈溢心中的幻想 
你明白我有多麼愛你 
但我的靈魂曾經嘲笑那些你曾問我的問題 

現在,回顧你我過去的計劃 
我倆讓太多的夢想從手中溜走 
為什麼我們非得等了這麼久
才能明白這些問題的答案有多麼可悲?



────────────────────────────────────
中學時代很喜歡的老歌XDDD
我也比較喜歡瑪莉亞凱莉翻唱的版本……

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hayashi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()