close

Hello, yeah, it's been a while 
Not much, how about you 
I'm not sure why I called 
I guess I really just wanted to talk to you 

And I was thinking maybe later on 
We could get together for a while 
It's been such a long time 
And I really do miss your smile 

*I'm not talking about moving in 
And I don't want to change your life 
But there's a warm wind blowing, the stars around 
And I'd really love to see you tonight 

We could go walking through a windy park 
Or take a drive along the beach 
Or stay at home and watch TV 
You see it really doesn't matter much to me 

I won't ask for promises 
So you don't have to lie 
We've both played that game before 
Say I love you and say goodbye



哈囉,有一陣子沒見面了 
最近過得如何? 
我不確定為何打這通電話 
我想我真的只是想和你說說話 

我想,也許待會兒 
我們可以聚一聚 
有好長一段時間沒見面了 
我實在很想念你的笑容 

我並不是想搬進去住 
也不是想改變你的生活 
但暖風吹拂,繁星滿天 
今晚我真的很想見你 

我們可以散步到微風輕拂的公園 
也可以開車到海邊兜風 
或是留在家裡看電視 
你看,我一點都無所謂 

我不會要求你的承諾 
所以你毋須撒謊 
我倆從前已玩過這遊戲: 
說完我愛你,然後分手




─────────────────────
中學時代很喜歡的老歌之一+1。

想一想小時候真是單純耶……
現在重新發現這首歌居然是男性二重唱害我整個都歪了XDDDD(自裁)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hayashi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()